Suck...

Nu är less!! På att inget göra..
Alltså, jag har varit hemma precis hela veckan och VABat, inte mig emot. Egentligen.. Men nu känner jag mig otroligt likgiltig och uttråkad!
Jag vill göra nåt!!

Jag hade tänkt som i torsdags att jag och grabbarna skulle ha farit på Drakborgen (så de skulle få härja av sig lite energi) och fara på IKEA. Men när Rasmus kom hem i torsdags från skolan och sa att han inte mådde bra, så blev det inget.. Och i fredags så hade Lars och jag planerat in att vi skulle fara på Månskenssafari. Men det blev inget, med en magsjuk kille så..

Jag tycker synd om grabbarna som har en sur mamma dagarna i ända, i stället för den glada..
Jag klistrar på ett leende, och känner mig så sur och grinig på grabbarna :( Men jag tror inte de märker nåt. För de är lika kramgoa och kärvänliga som vanligt mot mig ♥
Men mitt samvete.. :(

Jag vill göra nåt nu. Helst igår.. Men vad? Nåt roligt som åka en tripp med skotrarna, bo på hotell, partaja, bowla.. Bowla?! Det har jag aldrig gjort i mitt liv. Det skulle vara kul att prova på! Det vore nåt :P
Tåls att fundera på.. ;)



Jag har nu tagit mig ett glas vin, så.. Skål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0