Bra dag

Lars sa i morse att han skulle nog ha varit till Sundsvall en sväng, på Biltema. Eld och lågor blev jag! Efter att ha varit hemma precis hela veckan utan att ha kunna fara en längre bit (hade tänkt att jag och barnen skulle ha varit på Drakborgen, men med sjuka barn så...) Bara att få komma iväg någonstans!
Så jag utropade "Ja, och så far vi och äter nånstans!"

Efter vi sagt och bestämt det skulle Lars sätta i motorvärmarkabeln. Men det vara bara det att (jag) någon hade glömt att stänga luckan till kontakten, så den var full med is! Lars fick tömma vatten och jäklas på, men det gick inget vidare.. Så gick jag ut och tog med mig en liten mejsel för att skrapa bort isen med, så vips gick det att koppla i kontakten igen ;)
Nu väntar vi bara på att motorn ska bli varmare så far vi sen :)
Och jag måste dra på mig masken och peruken först ;)


Ha en härlig lördag mina vänner!




Precis som på bilden så strålar solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0