Någorlunda bra

Som ni säkert märkt har jag haft en tråkig helg. Fast det har ju varit små guldkorn ändå emellanåt! Tex som att jag fått rått om grabbarna ♥ och myst med dem. 
Och så har vi varit iväg på en liten minitripp upp till skoterklubbens stuga, till Gransjöbodarna, och fikade idag!
Jojo, en någorlunda bra helg har det nog varit ändå. Fast om det hade varit lite mer händelser på agendan hade jag absolut inte klagat!


Eftersom att det är så pass varmt ute nu, så tog Lars och sladdade leden upp till skoterstugan. När det sen får frysa på blir leden kanonbra att åka på!
Men leden var riktigt bra idag, förutom några som kört cross på den! Grr...


I morgon börjar "allvaret" igen. Suck...
Men det kommer att bli skönt, att få återgå till alla rutiner. Herregud, ungarna har lagt sig mellan 19.30-22.30 och sovit till mellan 8.00-10.30 :bigeyes: De som alltid lägger sig tidigt! Även helger.. Då de är så trötta.
Behöver jag nämna att vi fått sovmorgon nu ;)

Nä, måste ut och köra in en kärra med ved och sen fixa kaffe tills Lars kommer hem! Kvällståren ni vet ;)


Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0