Nähä

Allt eftersom dagen har gått, så har jag insett att det blir en vabdag i morgon.
Rasmus har inte alls ätit såsom han brukar göra, aningen lite feber och så har han hostat mycket när han var ute. Elias med för den delen, men han har ätit bra i alla fall.
Så det blir en dag hemma i "pyssla-om-barnets-tecken" i stället.
Jag som skulle jobba.. Men barnen går naturligtvis i första hand ♥
Jag får väl jobba hemma istället ;)
Sambon är också förkyld. Stackarn..

Bara för att barnen inte varit pigga och orkat med lördagsmyset, så hade vi det
ikväll! Mys med godis, popcorn, dricka och film :)
Lite konstigt kändes det, då vi har det annars på lördagar. Men vad gör man inte för mysets skull :)


Nu är det dags för det obligatoriska kvällskaffet med mitt livs stora kärlek ♥
Tack för att du finns i mitt liv ♥
Älskar dig obegränsat mycket ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0