Sova!?

Hahaha, glöm det! Jag var verkligen inte ett dugg trött när jag la mig igår kväll. Förresten, igår kväll? Inatt rättare sagt.
När jag somnade visade klockan på 01.15, vaknade dock utav av att Elias ropade i sömnen på mig, kl 01.30. Lyckades somna igen. Vaknade vid 04.10 och somnade om. Vaknade återigen vid 05.30, lyckade somna om för att åter vakna strax innan klockan ringde (06.00). Ca fyra timmars sömn avklarade!
Gäsp...
Hela förmiddagen har verkligen varit tung, jobbig, tröttsam och timmarna har verkligen bara segat sig fram.
Men på något konstigt vis har ändå dagen och timmarna lyckats gått!

Rasmus skulle på slalomträning ikväll. Men det var bara det att jag tänkte inte alls på att han behöver sina täckbrallor till träningen.
De hänger så fint i skolans korridor!! Vad göra nu då!? Klockan tickar och snart får han stanna hemma, stackaren.. Bara för att supertrötta mamman inte tänkte på att ta med byxorna :rolleyes:
Kom på att jag kunde ringa underbara svägerskan (som verkligen ställer upp i ur som skur!) och fråga om Rasmus kunde få låna ett par täckbrallor av hennes son. Han har bara en strl större på kläderna än Rasmus. Ja, det gick vägen!
Så en mycket glad son kom iväg på träningen ändå :)
Tack snälla för lånet!


Nä, nu blir det en liten god kvällstår med Sen väntar en god natts sömn för min del.
God natt!

sov-gott1


Kommentarer
Postat av: Marie

Men pucko!!

Varför ringde du inte till mig så hade jag låst upp? Gör det nästa gång så slipper du strula på med att leta andra byxor. ;-)

Kram

2011-01-11 @ 07:49:59
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0