Suck

Jojo, tydligen är det magsjuka som Elias har/haft. Först "kräktes" han i onsdags ett par gånger, sen har det inte varit något mer. Förrän i går natt, då våfflan kom upp.. Det enda i matväg han lyckades få i sig på hela dagen.
Sen har det varit full fart på killen! Bus, lek, skratt och både ätit och druckit. Så jag trodde i mitt stilla sinne att det kanske inte var magsjuka ändå han hade haft.
Tills ikväll... Då jag trodde att han "var/blivit frisk" så fick han både dricka, godis och salta pinnar (i små mängder).

Men så hörde jag ett sånt där ljud som man gör när man ska kräkas!?
Jag springer upp och ser att Elias hänger med sitt huvud utanför sängen och har kräkts i hinken. Stackarn...
Men så duktig han var ändå!
Hinken har jag haft där bara utifall att! Och mycket riktigt, det blev "ett utifall att".

Jaha, då är det att räkna om 48 timmar igen då..
Ja, Linda nu vet jag vad du menade.





Kommentarer
Postat av: veronica

Uffa... :-( Hoppas lillkillen kryar på sig snart och att Ni andra klarar Er från skiten.

Apropå uppskattning Pullan:



" Du ska veta att du är den bästa av vänner,

den trognaste jag känner.

Du är vacker, go o glad,

duktig på hemmet, blommor och blad.

Du betyder enormt för mig,

och jag vill aldrig skiljas från dig.

Jag hoppas att Lars inser vilken prinsessa han

har,

och att han din hand snart tar.

Du strålar som få,

och det ska du tänka på.

Varje gång du i spegeln dig ser,

lyckan och livet mot dig ler.

Nä, nu måste vi ses någonting,

eller i alla fall slå en pling.

En vän som du skulle alla ha,

för du är ju så jäkla bra!!!"



Kramisar i tusen!



2011-01-22 @ 10:52:20
Postat av: Eva

TACK!! snälla rara, gulliga du <3 <3

Det värmer oerhört mycket för mig :)

2011-01-22 @ 21:38:06
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0