Till min älskade..

Saknaden till närhet



Jag ligger i vår säng
och tänker på dig.
Dina armar runt mig
som jag saknar.

Den trygghet du ger
har jag aldrig kännt innan,
och du håller mig starkt
men varsamt i din famn.

Känslan av närhet
när din hud rör min
och vi ligger tätt ihop,
ändå känns det som vi är
för långt ifrån varandra.

Jag lyssnar
till dina andetag när du sover,
lugnt och fridfullt känns det
när du ligger brevid mig.

Jag behöver inga ord,
bara värmen och din närhet.
Jag blundar och önskar
att du var här.
Kom och sov brevid mig.



--------------------------


Tomhet


Det finns en tomhet inom mig
när jag inte är med dig.

Verkar som om du inte sett
all den kärlek som jag gett.

Vad är det som sker?
Vill du inget mer?

Ska det sluta så här?
Ser du inte att jag är kär?

Det finns inget annat jag ber
än att du min kärlek ser.

En framtid med dig
är mer än jag kan önska mig








30941.510x0.jpg


Lars

Du är mitt liv
Du är mitt allt
Du är luften jag andas
Du är allt för mig!

♥ Lars, Jag älskar dig ♥
Och jag vill aldrig förlora dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0