Träning, hej å hå

Igår var jag på Getberget och åkte med Rasmus. Eller "åkte med Rasmus" var väl fel.. Han svischade förbi sin urdåliga morsa i full fart! :D
Men jag åkte i alla fall :)

Jag som alltid har sagt att "över min döda kropp att jag kommer att åka i Getberget". Och nu så åker jag där :bigeyes:
Det trodde jag aldrig!

Igår åkte jag upp till toppen flera gånger, och lika skoj varje gång!
Det tar sin lilla tid, men ner kommer jag. Och det var ju det som var tanken för mig, att ta mig ner.

Ikväll var det slalomträning för mig och några andra "morsor".
En mamma blev jag så full i skratt utav när hon skulle kliva av liften, likt Stig-Helmer hörde jag "oooj oooj oooj oj.." Jag visste inte om jag skulle tordas skratta eller inte, men jag höll mig för skratt. Men när hon petade i mig och sa det hon sagt alldeles nyss, så började både hon och jag skratta :D

Ja, det är verkligen roligt att åka slalom! Speciellt då vi är på samma nivå ;) Och allra helst då jag och en utav de andra mammorna H. som nu vid 33 ½ års ålder också är yngst?! Ni kan ju bara tänka er :D




Igår kväll började Elias att få en sådandär jobbig rethosta. Hela natten har han hostat. Stackarn.. Men idag på dagis hade det gått bra!
Ikväll började han igen. Återstår att se hur denna natt blir. Blir den lika som natten som var, så blir han hemma från dagis i morgon. Lillgubben.. ♥



Pannan med det obligatoriska kvällskaffet har kokat nu, så.. ;)

Go´natt på er!


lchf-kaffe






Kommentarer
Postat av: Helen

Ja Stig-Helmer stuket det blev de igår haha :D men kul var det och till veckan kommer det gå som smort ;)

2011-01-25 @ 07:02:02
URL: http://helenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0