Tre timmar



Jag har en vän som jag tillbringat många timmar med genom åren. Eftersom att vi bor en bit ifrån varann, så har telefonen varit toppen!
Tagvis kunde vi ringa varje dag till varann. Sen kom barnen, och tiden ville inte riktigt finnas till för oss..
Nu är det alltför många veckor (månader?) sen som vi talades vid, tills idag!
Min vän M ringde för en sak hon undrade om, men... När hon och jag börjar prata tar samtalet aldrig slut :D
Jag pratade så telefonen som stått på laddaren, började varna. För att sen "dö"?!
Eftersom att vi inte hunnit prata klart, så var jag tvungen att ringa upp, från mobilen, och prata vidare :D

♥ Tack min vän att du finns där för mig ♥
Jag är så glad att jag har dig!



För någon vecka sen skrev jag om uppskattning.
En till god och fin vän till mig kommenterade, och den värmer:

" Du ska veta att du är den bästa av vänner,
den trognaste jag känner.
Du är vacker, go o glad,
duktig på hemmet, blommor och blad.
Du betyder enormt för mig,
och jag vill aldrig skiljas från dig.
Jag hoppas att Lars inser vilken prinsessa han
har,
och att han din hand snart tar.
Du strålar som få,
och det ska du tänka på.
Varje gång du i spegeln dig ser,
lyckan och livet mot dig ler.
Nä, nu måste vi ses någonting,
eller i alla fall slå en pling.
En vän som du skulle alla ha,
för du är ju så jäkla bra!!!"

Tack min vän V


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0