Oj ooj ooj...

Till veckan ska jag få jobba tre dagar :)
Men bara en heldag, och två halvdagar.. Som det ser ut just nu. Men glad är jag ändå!

Hade jag vetat när jag påbörjade min praktik att jag kunde ta på mig att jobba som jag gjort nu, så hade jag utan tvekan börjat praktiken för längesen!
Men det var ingen som upplyste mig om det.. Fast det skulle kanske jag ha tagit reda på!?


Eh, vet inte om jag skulle nämna en sak... Men, jag ska börja slalomskola :bigeyes:
Säkert alla på Rasmus skola vet om det så :|
I tron att Rasmus sov (en kväll) så nämnde jag för mamma att jag skulle börja slalomskola. Jag sa att jag förväntar mig inte att jag ska åka som Anja Persson eller Ingemar Stenmark. Likt en snigel kommer jag att ta mig ner. Att jag i alla fall tar mig ner. Det är ju huvudsaken!
Sen hörde jag: Ska du börja slalomskola?
Shit, Rasmus sov inte?! 
Sen har jag fått höra att Rasmus berättat för flera i personalen på hans skola om det.. Unge!  :D
Jaja, nu ska jag 33 ½ år gammal börja slalomskola. Bättre sent än aldrig.. ;)
Det kommer att bli Rasmus sen som får lära mig!
Herregud, vad har jag gett mig in på :bigeyes:
Men vad gör man inte för barnen ♥ Ibland måste man offra sig ;)

Jag lär väl säga som Stig-Helmer, i Snowroller, när han åker ner i ån: Oj oj ooj oooj oooj!  :D



Kvällskaffet uppdrucket och sängen väntar. En ny dag väntar i morgon. Som dessutom är fredag!!

Sov gott mina vänner!







Kommentarer
Postat av: Vickis

Tyngden på DALSKIDAN... älskling!!!

2011-01-13 @ 22:51:50
Postat av: Eva

Hahaha!!!!

2011-01-13 @ 22:52:45
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Postat av: Helen Hedman

Haha ja då blir vi två serru :D Jag ska börja jag med men kommer inte kunna vara med första gången eftersom jag har innevecka då. Men sen kommer jag, så du får alltså ett liiiiitet försprång. Ska bli kul och spännande! :)

2011-01-14 @ 08:01:46
Postat av: Marie

Hahaha precis sådär sa jag häromdagen när vi pratade om att vi borde ha åkt lite skidor med barnen..



Marie kommer ner för backen och säger: Oj oj ooj oooj oooj!;)



Lycka till, du fixar det här lätt :D



2011-01-14 @ 09:37:30
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Annelita

Så roligt! Måste jag se ;)

2011-01-14 @ 12:52:32
Postat av: Marie

Hahaha han är så snäll som håller oss uppdaterade om vad du har för dig. ;-)

2011-01-14 @ 20:12:27
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com
Postat av: Maria =)

Det kommer gå jättebra.Sedan kan du ju ta med Rasmus upp och åka när du vill ;-)

2011-01-14 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0