Vänner

Jag är inte den som är rik på vänner. Vänner har jag! Men få jag kan prata med allt om..
Men de jag har är mig nära, trots att vi inte hörs av så mycket nu för tiden.
P.g.a jobb, barn och familj. Men vi vet fortfarande var vi har varandra! När det väl blir av att vi talas vid så är det som en fortsättning på förra samtalet :)


En riktig vän är en som man
kan säga allt till utan att vara
rädd för att det ska skvallras vidare.

En som vet när han/hon behövs,
som muntrar upp när man är ledsen
och gläds åt ens framgångar.

En som inte skrattar när man berättar
om sina innersta tankar och känslor.
En som alltid är upriktig utan att såra.
Det är en riktig vän...



Tack mina vänner att ni finns! Ni vet vilka ni är..








Kommentarer
Postat av: veronica

Puss o Kram på Dig gumman! Hoppas magsjukan klingat av!

2011-01-20 @ 10:25:03
Postat av: Marie

Kram gumman, det var jättefint skrivet :D

2011-01-20 @ 14:06:09
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

Kram :)

2011-01-20 @ 21:22:26
URL: http://lindathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0