Eh..

Men.. åh.. jag skulle.. jag borde.. jag vill inte.. jag MÅSTE!  Lika så bra att bita i det ärmade sura äpplet och på´t bara!




Vad jag menar är att jag måste upp på berget och åka slalom.

Men det känns liksom lite motigt.. sådär.. på något vis..

Det känns som om alla, precis alla, kommer att stå där och skratta åt mig när jag ska halka mig ner Likt Bambi på hal is! Och så denna stil som jag, och många nybörjare, har :S
Haha, jag hade nog antagligen själv dragit lite på smilbanden ;)
Alla har ju varit nybörjare, någongång..

I morgon är det träning igen. Så det känns som att det vore på sin plats om jag hade åtminstone en gång hade tränat..

Men ojsan vad det snöar, det snöar mycket nu :bigeyes: Det vräker ned!!
Jag kanske inte kan fara på berget ändå ;) :D Men då blir min son sur.. 
Och det vill jag inte heller :rolleyes:

Men jag måste, för att lära mig!
Eftersom att det är tävling på annan ort, så är det kanske inte så många på berget?!
Kan jag ju hoppas på..



Ha en bra snöig dag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0